Plénum:
Překvapení z improvizace, která fungovala velice plynule v rámci „dané“ kostry.
Touha vidět i předchozí představení, protože to vypadalo, že pointa vyšuměla a nedošlo k existenciálnímu dramatu, které inscenace nabízí.
Jako lahůdkové viděno odpoutání se od jakýchkoliv point při provedení. Kvituje rozklížení se představení, která vede k prožívání přítomnosti.
Lektoři:
VH: Improvizační divadlo jako přístup jej dlouhodobě zajímá. Trapno velice vtahuje. Cení schopnost udržet figuru. Vidí v podkladu potenciál: počátek něčeho, co by ve vrcholných textech mohlo dojít k něčemu velkému. Technika tleskání pomáhala velice dobře rytmičnosti.
TŽ: Doporučuje předstupeň před představením, vytvořit si zážitkovou cestu jako proces předem, např. cpát se kompoty.
PV: Menší tempo než ve Valmezu, kde to bylo intenzivnější. Nyní volnější a méně důrazné, ale je to jen důkaz autenticity improvizace. Boží zápletka: Bůh (či ďábel) k víře přivede lidi přes prodej pozemků.
AS: Představení bavilo i tím, že se v něm performeři cítili dobře. Oceňuje vykreslení regionálního koloritu. Na začátku strach, že to bude lidová prča, ale pak se tam objevily metafyzické věci. Potomek si odnesl trauma z mrtvé pandy.
Soubor: Poměr improvizace a připravené kostry: kostra je daná i hudební předěly. Víme, co se děje v situacích a jak má každá situace skončit. Úvaha symboliky boha a ďábla byla od počátku.

0 Komentáře.