debata: Ovečka, o.p.s., České Budějovice – Cestovatelky

ZM: Radost z toho, že mají herečky radost na jevišti. Kdo komu terapii poskytuje. Obdiv partneření na jevišti, pomáhání si. Dívky byly zcela přítomny. Vyzdvihuje samostatnost dívek na jevišti bez přítomnosti dalšího “dospělého”. Tady pouze pomoc v zákulisí s oblečením.

ZM: Přecházení mezi jednotlivými věky funguje jako dobré východisko. Uplatnění osobitého humoru. Připravenost vzadu. Otevření dalším možnostem hraní. Zvládání konfrontace s publikem.

PV: Bavil by ho větší punk. K cestování časem by rád viděl i cestování prostorem. Návrh na 2. díl.

TŽ: Viděl punk u světelného a zvukového pultu. Existují však kultury, pro které není takové “rozdvojování” divadla ve smyslu: terapie vs. umění, vůbec tématem. Připomíná zkušenost Bohnické divadelní společnosti, kteří zpočátku museli čelit při kritice srovnávání terapie a umění. Každé představení je sociální akt.

POM: Inspirace pro další divadla. Zběsilost tempa. Vyzdvihuje nasekané scény bez dohrávání. Příklad, že není třeba dohrávat, protože obsahu se i tak vytvořilo dost. Není třeba všechno dovysvětlovat.

Soubor: Maminky totálně bez divadelní zkušenosti. Kdyby ji měly, prý by se do divadla nikdy nepustily. Divadlo jako kultivace a rozvoj při hendikepu. Stačí okrajově se dotknout se myšlenek. Holky dostávají prostor k improvizaci a řešení situace samy.

HV z pléna: Vyzdvihuje hození dětí do vody. Dostaly důvěru, že to zvládnou. A vyrostly tím.

Přidat komentář

0 Komentáře.

Přidat komentář


Upozornění - Můžete použít tytoHTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>